poniedziałek, 24 listopada 2014


Witam wszystkich po tak długiej nieobecności.
Z miejsca chciałbym przeprosić tych, którzy wyczekiwali kolejnego posta(są tacy w ogóle?)
Miałem ostatnio ciężkie miesiące i nie było możliwości prowadzenia bloga.
Na szczęście wszystko już się poukładało, a ja wracam do Was z nowymi pomysłami i większym zapałem.
Do tego zbliża się moja ulubiona pora kocyka, gorącej czekolady i dobrej książki, więc na pewno będziecie mieli ode mnie co czytać.
Mogę Wam obiecać, że tym razem wpisy będę umieszczał częściej. Już dziś pojawi się pierwsza notka po nieobecności.
Nadal będę pisał głównie o książkach, ale planuję też wpleść w bloga trochę filmów, seriali i kto wie co jeszcze. Chciałbym by blog był bardziej różnorodny. Żeby dla każdego było coś miłego.


Mam nadzieję, że zostały tu jeszcze jakieś duszyczki, które ją przeczytają.

0 komentarze:

Prześlij komentarz